Sunday, March 22, 2020

TBR DUBEN 2020

Krásnou neděli všem!

Přemýšlím nad dalším článkem a řekla jsem si, že místo toho, abych půl hodiny zírala tupě do knihovny a hledala knihu, kterou bych si přečetla, tak si raději uspořádám seznam. Mám teď před sebou určitě pár týdnů, kdy nebudu moci dělat prakticky nic, takže proč nedohnat nějaké čtenářské resty? Já nemohu chodit ani do práce, jelikož mám uzavřenou prodejnu a kromě klasického úklidu a vaření toho ani doma není moc na práci. A tak jsem se rozhodla, že alespoň budu mít zase čas na věci, které jsem teď pár let tak trochu nestíhala- blogování a čtení. Dala jsem si tedy dohromady seznam 10 knih, které chci během této doby rozhodně stihnout přečíst.

Takže co na mě během vyhlášené karantény čeká v knihovně?



1. SMRTKA (Neil Shusterman)  ✔️

    • Tuhle knihu už mám doma hrozně dlouho a důvod proč jsem po ní ještě nesáhla je to, že je v překladu- poslední dobou moc nemusím český překlad, raději čtu v AJ, tak uvidíme

2. CITY OF GLASS ✔️+ CITY OF FALLEN ANGELS ✔️ (Cassandra Clare)

    • Momentálně čekám na doručení z Anglie, objednávám přes bookdepository.com a zkušenosti mám skvělé. Série mě zatím dost baví, tak se nemůžu dočkat

3. A COURT OF THORNS AND ROSES (Sarah J. Maas)

    • Ano já vím, všichni teď zíráte s hrůzou, že jsem Dvory ještě nečetla. No zkrátka na ně nebyl čas, ale minulý týden mi z bookdepository.com doručili výtisk v angličtině, takže se do toho snad brzy pustím

4. SIX OF CROWS (Leigh Bardugo) ✔️

    • U této série jsem potřebovala trochu časový odstup po tom, co jsem dočetla sérii Grisha. Stále ale čekám, než si pořídím druhý díl, nerada čekám než se budu moci pustit do dalšího dílu

5. PROTIVNÍCI (Marissa Meyer) ✔️

    • Téhle knihy jsem se nemohla dočkat, ale už mi leží doma rok a nemůžu se přimět ji přečíst. A problém je tu úplně stejný- jedná se o český překlad, který byl v prvním dílu naprosto katastrofální a já doteď nechápu, jak ta kniha mohla projít cenzurami až do tisku (stěžovala jsem si na to už při psaní recenze ZDE)

6. EVERYTHING, EVERYTHING (Nicola Yoon) ✔️

    • Toto už mám doma také nějakou dobu, čekám asi na vhodný okamžik ke čtení, protože se nejedná o žádné fantasy a jako kniha to není úplně můj šálek kávy. Nechci riskovat, že mě to přestane bavit a nedočtu to, takže ještě chvíli počkám. Každopádně na ní ale přijde řada brzy!

7. KOSTIČAS (Samantha Shannon) ✔️

    • Kostičas je další kniha, kterou mám na svém TBR seznamu už poměrně dlouho, zatím jsem viděla pouze kladné recenze, takže se na ní těším

8. KING OF SCARS (Leigh Bardugo) ✔️

    • Tak na tuhle krásku se vážně těším. Série Grisha se mi vážně líbila, takže doufám, že tento sequel bude také super

9. PRVNÍ STŘÍBRNÁ KNIHA SNŮ (Kerstin Gier) ✔️

    • Tuto sérii mám doma už pár let a jelikož miluju její sérii Drahokamy, tak jsem se rozhodla pustit i do této

10. FANTASTIC BEASTS AND WHERE TO FIND THEM (J.K.Rowling) ✔️

    • Bohužel jsem se ještě nedostala ani k této klasice a to pouze z toho důvodu, že mě odrazuje verze divadelního scénáře. Poslední takovou knihou byl Harry Potter a prokleté dítě a to bylo dost velké zklámání. Tak snad bude toto lepší

No comments:

Post a Comment