Thursday, December 8, 2016

Welcome!

Hezký večer!

Vítám Vás na svém novém blogu, který bude zaměřený čistě jen na knižní svět- to znamená, že tu najdete klasické články jako jsou recenze, ale i nějaké další, které budou mít knižní tématiku- například články typu book wishlist, co jsem přečetla za určité období nebo jaké knižní novinky právě vycházejí. Občas přidám také třeba i nějaké tipy na autogramiády či jiné knižní akce a tipy v jakém knihkupectví mají zrovna výprodeje a tak podobně.
Proč jsem vlastně tento blog založila? Víte, od malička miluju psaní a tak jsem se asi v patnácti rozhodla začít psát blog. Vystřídala jsem jich spoustu, ale nakonec jsem se "usadila" u toho posledního, na který se můžete podívat na adrese Universe of Michelle. Ten je zaměřený na všechno možné- přidávám tam filmové a kosmetické recenze, tipy na oblékání či líčení, fashion i něco z mých zážitků a prostě od každého trochu. Poslední dobou jsem si ale všimla, že přidávám skoro jen články na knižní téma, což se čtenářkám mých kosmetických recenzí asi moc nezamlouvá. Proto jsem se rozhodla, že mé lásce ke knihám věnuji samostatnou stránku. A takhle vznikl blog Universe of books. Názvy blogů jsou si podobné, abyste si oba lépe pamatovali a spojili dohromady.
Takže pokud máte rádi knihy, tahle stránka se vám bude líbit. Pokud si rádi přečtete i jiné téma, určitě se podívejte i na mnou druhou stránku :)

A teď bych Vám teda mohla povědět něco o sobě...
Jmenuji se Michelle a bydlím v Ústí nad Labem, kde studuji jazykový obor ČJ- AJ a literatura na pedagogické fakultě Univerzity Jana Evangelisty Purkyně (jinak také UJEP). Studuji teprve první ročník a předtím jsem navštěvovala roční pomaturitní studium angličtiny v Jazykovém institutu Richarda Musila. Tento obor jsem si vybrala, protože miluji literaturu (očividně) a také mě baví angličtina. Je to sice o dost náročnější než jsem si představovala, ale věřím, že se to po prvním semestru srovná..

Dále miluji cestování (i když ne že bych navštívila půlku Evropy- to zatím bohužel ne) a mám radši poznávací zájezdy než flákání se týden u moře na jednom místě. Nejlepší ale je, pokud se to spojí dohromady. Strašně ráda nakupuji jako skoro každá holka a mou druhou vášní je kosmetika. Hrozně ráda testuji nové produkty a píšu kosmetické recenze (už zase to psaní).
Miluju zvířata a hlavně pejsky. Mám doma staršího Knírače a štěňátko West highland white terriera. Taky mám doma dva zakrslé králíčky a často hlídám dva shi-tzu od přítelovy mamky (a to všechno v bytě 1+1 :D)
Co bych Vám tak ještě řekla? Mým snem je pracovat v nakladatelství, ale nevadila by mi ani práce v knihovně. Jednou bych chtěla procestovat svět- těch pár hlavních měst a zemí, které bych opravdu chtěla vidět.

A asi bych Vám mohla říct něco, co se týká těch knížek, kdy už jsme na tom knižním blogu. Mým nejoblíbenějším žánrem je fantasy, ale ne scifi (vesmírný a robotický příběhy mám ráda jen ve filmu). Prostě samotné fantasy jako nadpřirozený svět nebo postapokalyptické téma. Takže vlastně skoro cokoli kde jsou nadpřirozené bytosti, mytologie nebo svět po apokalypse. V praxi jsou to knihy typu (ty známější)  Hunger Games, Harry Potter, Percy Jackson, Divergence nebo ano, klasické Stmívání :D Z těch méně známých mám ráda sérii Vlci z Mercy Falls, Smrtící polibek, Drahokamy, Hostitel nebo Nářek. Ráda si ale přečtu i knihu z jiného žánru, i když to není moc často. Když najdu nějakou opravdu dobrou detektivku, tak jí dokážu ocenit. Mám ráda i romány, ale u těch jsem velmi vybíravá (mám ráda i některé starší, třeba z 19. století). Jednou z mých neoblíbenějších knih je klasika Na Větrné hůrce. Dále mám ráda Sněhuláka, Pýchu a předsudek, Alchymistu, Farmu zvířat, Hledání Aljašky nebo můj poslední čtený román Láska v Provenci (opravdu krásně napsaná bichlička)...

To by bylo pro začátek vše. Také sem asi překopíruju své dosavadní knižní recenze, aby Vám nic neuniklo. Tak doufám, že se Vám můj blog bude líbit a budete se sem rádi vracet :)


No comments:

Post a Comment