Saturday, March 21, 2020

READING CHALLENGE- přečteno 2020

Tak a je to tu zase!

Jako každý rok ani teď nesmí chybět obecný článek, abyste měli přehled, co všechno čtu a kolik toho přečtu. Letos mám trochu víc času, takže jsem si prozatím nastavila challenge na 20 knih.
Tak uvidíme...



  1. THE BLOOD OF OLYMPUS- Heroes of Olympus #5 (Rick Riordan)
    • rereading v angličtině- závěrečný pecka celé série (Ricka prostě nejde nemilovat) 5/5
  2. IKO SAMA SEBOU- Wires and Nerve #2 (Marissa Meyer)
    • 2. díl komiksového sequelu k cyklu Měsíční kroniky 5/5
  3. MRÁZ NEBO NOC- Sníh nebo popel #3 (Sara Raasch)
    • závěrečný díl trilogie byl mnohem lepší než druhý díl, občas něco malinko habrovalo, ale jinak to bylo celkem dobré zakončení série 4/5
  4. THE DEMIGOD FILES- Camp Half-Blood chronicles (Rick Riordan)
    • super oddechovka s pár krátkými povídkami pro milovníky antického světa Percyho Jacksona 5/5
  5. THE BURNING MAZE- The Trials of Apollo #3 (Rick Riordan)
    • třetí díl skvělé série, doporučuji 4/5
  6. CITY OF BONES- The Mortal Instruments #1 (Cassandra Clare)
    • Super nadpřirozený svět démonů a dalších temných tvorů 4/5
  7. CITY OF ASHES- The Mortal Instruments #2 (Cassandra Clare)
    • druhý díl skvělé série, čtení v angličtině je mnohem lepší 4/5 
  8. SMRTKA- Smrtka #1 (Neal Shusterman)
    • sci-fi, od kterého jsem očekávala mnohem víc 2,5/5
  9. FANTASTIC BEASTS AND WHERE TO FIND THEM- Wizarding World (J.K.Rowling)
    • klasika, scény přesně jako ve filmu, zábavné, vzrušující a krásně zpracované 5/5
  10. CITY OF GLASS- The Mortal Instruments #3 (Cassandra Clare)
    • prozatím nejlepší díl z celé série, která je vážně skvělá 5/5
  11. PROTIVNÍCI- Renegáti #2 (Marissa Meyer)
    • skvělé pokračování série, ale opět příšerný překlad, kvůli kterému ubírám hodnocení 4/5
  12. EVERYTHING, EVERYTHING (Nicola Yoon)
    • oddechovka, originální kapitoly, které narušují jednolitost knihy 4/5
  13. KOSTIČAS (Samantha Shannon)
    • první kniha, kterou jsem nezvládla přečíst v angličtině. Začátek sice moc přecpaný informacemi (začínalo se mi to všechno motat a v tomto světě jsem se ztrácela), ale příběh zajímavý, originální a poutavý. Druhý díl už čeká!  3,5/5
  14. CITY OF FALLEN ANGELS- The Mortal Instruments #4 (Cassandra Clare)
    • trochu zklamání po prvních třech skvělých dílech, podle mě mohla celá série po City of Glass skončit a byla by parádně ukončená. Toto už mi přišlo jako natahování a vůbec se mi nelíbilo, co dělají z Jace. Snad bude další díl lepší. 3/5
  15. PRVNI STŘÍBRNÁ KNIHA SNŮ- Silber #1 (Kerstin Gier)
    • Sice už jsem mimo věkovou kategorii pro tuto kihu, ale i tak se mi to líbilo. Bylo to vtipné, oddechové a celkem i napínavé. 4,5/5
  16. DRUHÁ STŘÍBRNÁ KNIHA SNŮ- Silber #2 (Kerstin Gier)
    • Mezidíl slabší než první část, ale tak to bývá vždy. I tak ale super a těším se na poslední díl, který to určitě skvěle završí 4/5
  17. CITY OF LOST SOULS- The Mortal Instruments #6 (Cassandra Clare)
    • I tento díl je trochu slabší, tak uvidíme, jaké bude finále. 3/5
  18. TŘETÍ STŘÍBRNÁ KNIHA SNŮ- Silber #3 (Kerstin Gier)
    • Závěr trilogie jsem čekala trochu lepší.
  19. HARRY POTTER AND THE PHILOSOPHER'S STONE- Gryffindor edition (J.K.Rowling)
  20. SIX OF CROWS- Six of Crows #1 (Leigh Bardugo)
      čteno v angličtině
      čteno v češtině

No comments:

Post a Comment