Thursday, July 20, 2017

Bookshopping #2 (7/2017)

Krásný den všem!

Mám takový pocit, že v příštích dvou až třech týdnech toho stihnu přečíst a zrecenzovat opravdu hooodně, jelikož nemůžu nic jiného dělat. Chcete vědět proč? No včera jsem si hezky v klidu uklízela svůj byt a když jsem šla nakrmit králíky, tak jsem zakopla o podstavec svého domácího běžícího pásu a to bych nebyla já, kdybych si blbým zakopnutím nezlomila dva prsty na noze 😂 Takže teď můžu jen sedět na gauči, číst a psát. Jsem ale i trochu naštvaná, jelikož odjíždíme zítra s přítelem na týden na chalupu a já si plánovala procházky do lesa, plavání a spoustu dalších aktivit. No ale aspoň bude pořád lepší sedět venku na zahradě než být zavřená doma na gauči...

Tak ale teď už si povíme o tom, o čem tento článek má být. Je to sice trochu brzy, ale mám tu pro vás své shrnutí nových červencových knižních přírůstků. Píšu tento článek už teď, jelikož vím, že už si do konce měsíce žádné další knihy nepořídím, protože nedojdu do knihkupectví 😃 I tak mám těch nových knih ale překvapivě hodně.



Ty knihy musím rozdělit na dvě hromádky- první část jsou knihy z knihkupectví Dobrovský a ten zbytek jsem pak pořídila v Levných knihách, kde jsem mimochodem byla po opravdu dlouhé době, protože jsem sháněla dárek pro bráchu k narozeninám. Sice jsem zvyklá, že tam toho mívali víc, co se mi líbilo, ale i tak bylo prima zase se tam podívat.


Takže... Začnu tím, že jsem si konečně do své knihovny pořídila mé dvě milované klasiky a to Pýchu a předsudek od Jane Austen a Janu Eyrovou od Charlotte Brontë. Četla jsem je na gymplu v ebooku, ale doteď jsem nemohla sehnat papírovou verzi, která by se mi líbila. Já vím, že bych neměla soudit knihu podle obalu, ale když já si nemůžu pomoct. Prostě chci, aby to v knihovně vypadalo hezky a taky prostě přebal je to první, co mě na knize zaujme. A to znamená, že tyhle dvě krásky se usadí hned vedle mé nejoblíbenější knihy Na Větrné hůrce.


Další novinkou jsou poslední dvě knihy, které mi chyběly, abych měla kompletní sérii Měsíčních kronik od Marissy Meyer. Chyběla mi prostě ta poslední bichle Winter a doplňková kniha Nejkrásnější: Příběh Levany. V minulém nakupovacím článku jste se mohli dočíst, že jsem si tu druhou doplňkovou knihu Hvězdy nad hlavou pořídila z eshopu knihkupectví Martinus. Konečně mám tedy celou sérii pohromadě a včera už jsem začala číst Cinder.


Tenhle měsíc u mě výjimečně nepřevažují fantasy knihy, jelikož jsem si pořídila více různých žánrů. Takže své zastoupení tu má i mysteriózní thrillerový příběh, tentokrát v podání Larse Keplera. Ještě jsem od něj nic nečetla, ale byl mi doporučen kamarádkou a Playground je její nejoblíbenější Keplerova kniha. Věřím jejímu úsudku a navíc jsem takovýto thriller ještě nečetla.
Ovšem druhou knihou na fotce je opět fantasy a to Rozděleni časem od Julie Cross, kterou jsem ulovila v Levných knihách za pouhých 19,- a jedná se o příběh cestování v čase, což pro mě nikdy nemůže být špatná kniha. Námět mě zaujal a má zase moc pěkný obal. Soudím, že tahle kniha bude mít více dílů, ale naštěstí měli výjimečně v LK první díl.


A jak už jste si jistě všimli na prvních fotkách, jako poslední tu mám dětské knihy. Ty dva díly o malém detektivovi Timmym Nezdárkovi jsem koupila svému malému bráškovi k narozeninám, ale tu poslední, jsem si prostě musela koupit pro sebe. Nejdelší velrybí píseň je dívčí román (tak zhruba pro třináctileté holky) od mé tehdy nejoblíbenější autorky knih pro dívky Jacqueline Wilsonové. Psala jsem o ní i článek na svém druhém blogu, pokud byste se chtěli podívat (odkaz zde). Napsala zhruba padesát takových knih a já jich přečetla asi třicet osm (většinu jsem vypsala do svého seznamu přečtených knih). Z nostalgických důvodů už jsem si dvě z nich koupila v Levných knihách už loni a když jsem viděla včera tuhle, musela jsem ji mít taky (hlavně proto, že je to jedna z těch, které jsem tehdy ještě nečetla). Takže až budu mít náladu vrátit se do "dětských let", vím co si přečtu.


A co pěkného jste si tento měsíc pořídili vy? Napište mi do komentářů, ať mám nějakou inspiraci, co si v srpnu pořídit 😉❤💋

2 comments:

  1. Moc pěkné kousky :) Asi se budu muset jít zase mrknout do Levných knih, co tam objevím :) Třeba natrefím na Měsíční kroniky :) Hezké čtení :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju, mají tam spoustu hezkých knih a pokud máš třeba ráda klasiky, tak tam mají spousty nových vydání (třeba jsem viděla Obraz Doriana Greye atd) a i hodně cizojazyčných knih ;) My máme sice jen malou pobočku, ale i tak tam mají hodně novinek.
      Budu držet palce, ať něco ulovíš, tobě taky hezké čtení ;)

      Delete