Friday, July 7, 2017

Bookshopping #1 (7/2017)


Krásný červencový den všem!

Tak konečně mám za sebou poslední zkoušku, která mi zbývala a víte co? Můžu si konečně začít užívat prázdniny! A co je lepší na začátek prázdnin a zároveň jako odměna k úspěšnému ukončení akademického roku než pořídit si nějaký skvělý dárek? A samozřejmě to nemůže být nic jiného než nový přírůstek do knihovny (jako správný knihomol). A to znamená, že jsem si udělala radost a objednala jsem si svou úplně první zásilku z knihkupectví Martinus. Dlouho jsem se nad tím rozmýšlela, jestli mám "zradit" své oblíbené knihkupectví Knihy Dobrovský (protože já prostě jinam kupovat knížky nechodím, možná kromě Levných knih), ale nakonec jsem podlehla té úžasné plátěné knihotašce, kterou Martinus posílal do třicátého června jako dárek k objednávce nad 699 korun. Opět jako správný knihomol jsem ji prostě musela mít. 
Musím říct, že se mi z martinusáckého e-shopu objednávalo moc dobře, všechno bylo hezky přehledné a dobře rozvržené. Po odeslání objednávky mi ještě dorazila na e-mail rekapitulace, tedy co jsem objednala, kdy to dorazí, kolik přesně budu platit a také moc milý e-mail, že se budou snažit vyexpedovat zásilku co nejdříve. Balíček nakonec dorazil o několik dní dříve, což mě mile překvapilo a komunikace s Martinusem je opravdu příjemná a milá. Knihy byly také pečlivě zabalené a naprosto nepoškozené (žádná odrbaná vazba nebo natržené stránky) a na tom já si hodně zakládám, tudíž s tím u mě tento obchod opravdu uspěl. Velmi mile také odpověděli na mou poznámku k objednávce ohledně té plátěné tašky a ta také dorazila v pořádku. A to znamená co? Že ve výsledku jsem s knihkupectvím Martinus naprosto spokojená 👌 (ale Knihy Dobrovský mám stejně radši, nic proti).

Dneska mi balíček konečně dorazil, a proto se s vámi chci podělit o svou prázdninovou nadílku nových knih. Strašně jsem se na to těšila a konečně je to tu! 
Tak se rovnou podíváme, co to tu máme...



Jako první tu mám Paní půlnoci, novinku od Cassandry Clare a zároveň první díl její nové série o lovcích stínů Temné lsti. Už hodně dlouho mám políčeno na sérii Mortal Instruments, jelikož jsem viděla filmové zpracování City of Bones, tedy první díl Mortal Instruments, ale ta série má hodně dílů a kdyby se mi náhodou nelíbila, tak s tím nechci zbytečně ztrácet čas. Proto mě zaujala tahle novinka, díky které chci zároveň zjistit, jestli se mi bude Cassandřin styl psaní zamlouvat. Takže teprve až si přečtu tuhle knížku, rozhodnu se, jestli se pustím do Mortal Instruments. Navíc je to fantasy a to u mě vždycky vede, už jste si asi všimli, že fantasy knihy prostě žeru. 

Druhou knihou je doplňková kniha Hvězdy nad hlavou k sérii Měsíční kroniky od Marissy Meyer. Sérii už mám doma skoro kompletní, chybí mi pouze poslední díl Winter a novela Nejkrásnější: Příběh Levany. Ještě jsem sice nezačala číst ani první díl (protože nerada začínám sérii, pokud nemám doma všechny díly- aby se mi pak nestalo, že si ten díl nemůžu koupit a musela bych přerušit čtení série), ale brzy už se na to chystám a dost mě zaujali doplňkové příběhy právě v této knize. A samozřejmě, opět fantasy.

Dále tu máme také skoro novinku Bez srdce opět od Marissy Meyer. Tuhle knihu jsem si koupila asi hlavně kvůli tomu, že Měsíční kroniky se všem moc líbí a mají vesměs jen samé dobré recenze, tak jsem to riskla a koupila i tuhle knihu. Jestli jsem to pochopila správně, tak by to měl být nějaký příběh na motivy Alenky v říši divů. Nebo alespoň mi to tak připadá, jelikož tam jde o ty srdcové lidi a tak. Každopádně je to zajímavý námět, tak snad i ta kniha bude stát za to, ale asi si jí stejně přečtu až po Měsíčních kronikách. A nejspíš mi to také připadá jako fantasy 😃

A to nejlepší na konec, tedy alespoň podle mého názoru. Tahle Neviditelná knihovna od Genevieve Cogman je vlastně taková kniha o knihách. A to je pro mě skvělý námět. Pokud jste viděli filmy Flynna Carsena, tak je to něco obdobného, akorát se zde místo o historické artefakty jedná o vzácné staré tisky. Ty filmy mám ráda, a proto jsem vážně zvědavá, jak tato kniha dopadne. Snad se mi bude líbit a já vám dám určitě vědět v recenzi, až si tuhle knihu přečtu.
kniha mě fakt hodně zajímá, i když popravdě nemá úplně nejlepší hodnocení. Ale já už jsem si zvykla, že se mi většinou líbí to, co ostatním moc ne. Vlastně vůbec nevím proč, skoro vždycky v té knize prostě najdu něco, co ocením a proč se mi to líbí.

Takže to jsou mé čtyři nejnovější knihy a naprosto dokonalá taška na nákup dalších. I když ty další knihy mi přijdou opět poštou, zhruba tak na pět dní, jelikož mám objednány dvě knihy ze sbírky jedné knižní blogerky... Ale o těch teď až v dalším příspěvku. Knihy, které mi přišly dnes, mají všechny moc hezky zpracované obálky a v mé knihovně se budou opravdu vyjímat a také jsou součástí mé Letní výzvy 😉

4 comments:

  1. Skvělé kousky! :-) Budu se těšit na recenzi "Paní půlnoci" :) Jelikož jsem sérii Město z kostí taky nečetla, tak mě zajímá názor člověka co předtím nic z toho světa nečetl.
    Mrs. Jungová

    ReplyDelete
    Replies
    1. Recenze určitě bude, jen co se k té knize dostanu, mám toho na čtecím seznamu na léto opravdu hodně :D ;)

      Delete
  2. Nu tvůj nápad číst Paní půlnoci před Nástroji smrti není zrovna dobrý, vzhledem k tomu že je to navazující série právě na nástroje, asi tam budeš mít dost mezer, ale kdo ví.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Věřím, že mi to vadit nebude. Viděla jsem první díl a četla recenze a anotace těch ostatních, takže zhruba vím, o čem ta série je. Jen mám prostě v plánu přečíst přes léto více knih, jelikož během studia opravdu čtení nestíhám a Mortal Instruments je prostě pro mě "běh na dlouhou trať" :)

      Delete