Saturday, May 25, 2019

Reading challenge- přečteno za rok 2019

Krásný skoro letní den!

Tak jsem tu opět s článkem o právě čtených knihách. Opět budu průběžně přidávat knihy, které jsem za tento rok přečetla, abyste byli stále v obraze. Doufám, že letos bude těch knih trochu víc, jelikož jsem skončila semestr brzy a státnice budu dělat až příští rok. Kvůli práci jsem holt nestihla dva předměty a musím je na podzim dodělat, takže státnicovat musím až v lednu 😏 Je to docela otrava, protože se mi kvůli tomu zase o rok posune nástavbové studium na magistra. Pořád nevím, jestli do toho mám jít, školy už mám plné zuby, ale na druhou stranu si pořád říkám, k čemu mi bude jen bakalář 😒 Budu už ale studovat asi jen dálkově, protože sotva stíhám knihy do školy, natož pak svoje vlastní a pak si připadám jako totální loser, že přečtu jen nějakých patnáct knih za rok 😑😂
Tak doufám, že tentokrát už to bude lepší...



Takže tady je seznam knih, do kterých jsem se tento rok pustila + kraťoučký komentář ke každé z nich. Jestli máte někdo tip na nějaké fakt dobré fantasy nebo třeba thriller, budu ráda, když mi hodíte návrh do komentářů 😉


Jako vždy, české knihy černě a anglické knihy barevně (snažím se číst převážně anglicky, protože české překlady mě přestávají bavit) 😂😁
  1. Cesty se rozcházejí - Čáry života #2 (Veronica Roth)
    • pro mě malilinko slabší než první díl, ale stejně super- 4/5 (víc vám povím v recenzi)
  2. IKO - Měsíční kroniky (Marrisa Meyer)
    • tohle bylo vážně super komiksové pokračování Kronik- 5/5
  3. The Lost Hero - The Heroes of Olympus #1 (Rick Riordan)
    • Už jsem četla dřív, ale chtěla jsem si to přečíst i v AJ, Rick prostě nikdy nezklame- 4,5/5
  4. Rudá jako rubín- Drahokamy #1 (Kerstin Gier)- REREADING
    • Tahle série je prostě moje srdcovka- 5/5
  5. Modrá jako safír- Drahokamy #2 (Kerstin Gier)- REREADING
    • Není co dodat- 5/5
  6. Zelená jako smaragd- Drahokamy #3 (Kerstin Gier)- REREADING
    • pokud tohle někdo nečetl, tak doporučuji, je to sice pro puberťáky, ale já to miluju 😂- 5/5
  7. Smrt před branami- Jiskra v popelu #3 (Tabaa Tahir)
    • Skvělá série, ale prostě za to, co autorka provedla s Eliasem- 4/5 (více v recenzi)
  8. Ruin and Rising- Grisha trilogy #3 (Leigh Bardugo)
    • Skvělé zakončení série- 4,5/5
  9. The Son of Neptune- The Heroes of Olympus #2 (Rick Riordan)
    • Opět rereading, ale v AJ, k Rickovi není co dodat, snad jen půl hvězdičky za pomalejší rozjezd- 4,5/5
  10. Nyxia- Nyxia #1 (Scott Reintgen)- CR
  11. The Mark of Athena- The Heroes of Olympus #3 (Rick Riordan)
    • Rereading v AJ, tady už začíná společná akce- 5/5
  12. Legenda- Caraval #2 (Stephanie Garber)
    • Pro mě ještě lepší a ne tak chaotické pokračování Caravalu- 4/5
  13. The House of Hades- The Heroes of Olympus #4 (Rick Riordan)
    • rereading v AJ a pořád ještě lepší než v češtině- 5/5
  14. The Blood of Olympus- The Hero of Olympus #5 (Rick Riordan)
    • rereading v Aj- skvělé zakončení série- 5/5

No comments:

Post a Comment