Sunday, April 30, 2017

May Day, love time...

Krásný víkend!

Končí nám duben a zítra máme první máj. A jak se říká První máj je lásky čas. A proto jsem si nemohla nechat ujít dnešní návštěvu knihkupectví a využít prvomájovou slevu 20% na knihy, jelikož právě to je moje láska (alespoň jedna ze dvou, přítel by mi neodpustil, kdyby nebyl na prvním místě 😄). Teď vám ale ještě povím, co se mi dneska stalo. Když už jsem konečně přemluvila přítele, že zajedeme do obchoďáku, abych si nějakou tu knihu mohla koupit, zjistila jsem hroznou věc- zrušili mi pobočku mého oblíbeného knihkupectví kvůli nějakému Topshopu! No strašný. Já to ale nevzdala a za neustálých průpovídek mého přítele jsem se vydala skrz náš obří obchoďák a hledala jsem, kam mi obchod přesunuli. Naštěstí jsem měla pravdu a knihkupectví jsem objevila o dvě patra výš na druhém konci obchodního centra. To ale není všechno- Tyto prostory jsou zhruba dvakrát větší a mnohem lépe zařízené než naše staré knihkupectví. Naprosto jsem se do toho krámu zamilovala (znovu a mnohem víc ❤📖). O dost rozšířené police u jednotlivých kategorií, přidané regály a dokonce i těch kategorií jsem viděla víc. Dřív mívali u anglicky psané literatury pouze jeden regál a teď jsou tam tři! Naprostá paráda. Takže už jsem si v týdnu vyhradila den, kdy si to tam půjdu pořádně prohlédnout a snad si pořídím další kousek do sbírky...

Tak a teď se vám pochlubím třemi knihami, kterými jsem si udělala radost k prvnímu máji. 😍



První kniha v řadě nese název Nové Pompeje a hrozně mě zaujala skvěle zpracovanou obálkou a zajímavým názvem- v Pompejích jsem totiž byla, vím o tomto městě spoustu faktů a prostě ho miluju. Takže je jasný, že jsem tuhle knihu musela mít. Navíc spojuje i mé oblíbené žánry- literaturu faktu a fantasy (tady konkrétně v podobě cestování v čase). Anotace mě hrozně zaujala, bude to napínavý, trochu vědecký příběh o cestování časem a snaze zachránit planetu. Nemůžu se dočkat.
Pokud máte rádi takové knihy, odkaz je zde.

Další knihou je hororový příběh Dívka z nočních můr, která je pokračováním knihy Anna krví oděná. Jedná se o duchařskou a tedy nadpřirozenou sérii, duch zavražděné dívky přetrvává ve starém domě a je zakletý, aby každého, kdo vstoupí, zabil. Jednoho mladíka však zabít nedokáže. Proč to tak je se dočtete v prvním dílu (na mém starším blogu jsem psala recenzi). Na konci série ovšem duch zmizí a mladík si myslí, že zmizela navždy někam "do podsvětí". To se ale změní ve chvíli, kdy se mu začne zjevovat ve snech a prosí ho o pomoc. A právě o tom, je druhý díl, který jsem hodně dlouho nemohla sehnat a moc se těším, až si ho přečtu. První díl mě tak chytil, že jsem ho přečetla během jednoho dne a proto věřím, že i díl druhý bude stejně dobrý. Byla to první hororová duchařská kniha, kterou jsem četla a byla jsem z ní nadšená, takže se určitě těšte na recenzi.

A poslední knihou jsou Čáry života od mladé autorky populární série Divergence. Až na zakončení třetího dílu se mi série moc líbila, mám ráda i filmové zpracování a také jsem slyšela, že tato kniha je ještě lepší než autorčina prvotina. Také se mi moc líbí zpracování obálky a samozřejmě je to fantasy, takže by to u mě nemohlo chybět. Podle anotace mi připadá, že tato kniha má také postapokalyptický námět a to mě opravdu zajímá. Pokud by to zajímalo i vás, zde se můžete podívat.

Líbí se mi jak se mi krásně vyjímají v mé nové sbírce knih (všechny knihy v této části knihovny na fotce jsem pořídila jen za poslední rok 😂).

Takže, já se loučím a přeji vám krásný zbytek prodlouženého víkendu. A málem bych zapomněla- omlouvám se za momentální nepřítomnost, ve škole vůbec nic nestíhám a čím víc se blíží zkouškové období, tím víc práce mi přibývá 🎓. Už se nemůžu dočkat prázdnin, až budu mít zase chvíli klidu a  času přečíst si všechny knihy, které mám naplánované. Takže tady máte pár tipů na čtení a pokud už jste některou četli, budu ráda za váš názor 😉

Mějte se krásně 💋

S jarem přichází změna a abych ho pořádně přivolala, tak jsem si trochu barvičky pořídila také 😍


No comments:

Post a Comment