Friday, September 25, 2020

TBR ŘÍJEN 2020

A máme tu podzim!

Zdravím vás všechny. Těšili jste se na podzim? Já osobně podzim moc nemusím, jsem milovník tepla a léta, takže pravidelně od října do května mrznu. Klepu se zimou už při 15°C 😁 Na druhou stranu ale miluji ty barevné podzimní odstíny, dokud jsou dny ještě trochu slunečné a stromy září barvami. To si pak ráda vyjdu na procházku do lesa a nechám pejsky vyblbnout ve spadaném listí. Jakmile ale začne být moc hnědo, deštivo a blátivo, tím pro mě krásný podzim končí a nastává útrpná zima. To jsou pro mě dlouhé, depresivní a studené měsíce, kdy opět nedočkavě čekám na teplé počasí.

Zato je ale podzim dokonalým časem ke čtení. Když mám volno, mohu se v klidu uvelebit na gauči v teplé dece a konvicí čaje a číst si bez výčitek, že bych měla být raději venku. V létě totiž přesně takové výčitky mívám. Vždy si totiž říkám, že v tak pěkném a teplém počasí přece nemůžu dřepět zavřená doma, že bych měla jít ven a vzít pejsky na procházku nebo jet někam na výlet a podobně. Proto čtu v létě méně a většinou jen po večerech. Léto je ale definitivně (alespoň podle kalendáře) pryč, takže mohu ze skříně vytáhnout svou oblíbenou měkkou deku, natáhnout teploučké ponožky, nakoupit zásobu zeleného čaje (bez něj nedám ani ránu) a pustit se do čtení. Letos jsem si totiž nakoupila spoustu veselých barevných ponožek, ve kterých se mi bude krásně číst. Všechny jsou z naší letošní kolekce Baťa crazy socks, jsou měkoučké, neškrtí a ty vzory jsou boží 😍 (ty kterým jsem neodolala můžete vidět na fotce).

Do konce roku zbývají tři měsíce a mě se celkem zaplnil TBR list, takže doufám, že to vše stihnu přečíst. Raději si to tedy pečlivě rozděluji do TBR na každý měsíc, založila jsem si k tomu konečně už i sešit. I když stejně vím, že nakonec se tímto seznamem držet nebudu, protože většinou čtu podle nálady 😁

Tak uvidíme!

TBR ŘÍJEN 2020

  • v plánu je rereading Harry Potter and the philosopher's stone (do Vánoc bych chtěla stihnout tři díly)
  • Třetí stříbrná kniha snů (Kerstin Gier)
  • City of heavenly fire (Cassandra Clare)
  • Six of Crows (Leigh Bardugo)


No comments:

Post a Comment